Gabinety kosmetyczne i zakłady fryzjerskie przygotowują się do ponownego otwarcia. Jeśli zapadnie decyzja o wznowieniu ich działalności jakie będą zmiany w ich funkcjonowaniu?
Brak poczekalni
Na wizyty można umówić się jedynie telefonicznie lub przez internet, nie tak jak dotychczas na miejscu. Klienci muszą przychodzić na wyznaczone godziny.
Ankieta zdrowotna
Pracownicy salonu będą mieli obowiązek wypytać o stan zdrowia klienta i zmierzyć mu temperaturę.
Maseczki i rękawiczki
Oczywiście dalej obowiązkowe będzie używanie maseczek i rękawiczek zarówno przez pracowników jak i klientów.
Bez telefonu i testerów
W salonie niedostępne będą testery kosmetyków, a w czasie wizyt nie wolno będzie używać telefonu
Dezynfekcja
Po każdym kliencie fotel, tekstylia, akcesoria oraz sprzęty w salonie muszą być dezynfekowane.
Odstęp!
Obowiązywać ma 1,5 metra odstępu między klientami.
Co z zapłatą?
Dalej preferowana jest transakcja bezgotówkowa.
Czy takie obostrzenia zapewnią bezpieczeństwo pracownikom oraz klientom? Na to liczymy!
Życie Brzeska